WERKPLEK BEHEER

DE ZORGVRIJE WERKPLEK

Werkplekbeheer  |  Netwerkbeheer  |  Server- en Cloudoplossingen

‘De Zorgvrije Werkplek’: Werkplekbeheer

Werkplekbeheer van Atlan is speciaal ontwikkeld voor ‘De Zorgvrije Werkplek’ ter ondersteuning van uw medewerkers bij alles wat met computers en telefoons te maken heeft. Binnen Werkplekbeheer monitoren en ondersteunen wij vaste PC’s en laptops,  het Microsoft Office 365 pakket en andere software.

Onder Werkplekbeheer wordt gerekend:

1. Monitoringsysteem

Beheerde computers zijn zichtbaar in ons monitoringsysteem zodat wij op afstand vroegtijdig problemen kunnen signaleren, preventieve maatregelen kunnen nemen en ondersteuning kunnen bieden wanneer dat nodig is.

2. Veiligheidsmaatregelen

Wij zorgen voor verschillende veiligheidsmaatregelen (antivirus, spamfilter) en het tijdig uitvoeren van updates (patch management). Wij zijn beschikbaar voor ondersteuning bij vragen en problemen middels onze helpdesk.

3. Hardware en software

Naast het beheren van werkplekken kan Atlan ook adviseren en ondersteunen bij de aanschaf van hardware, software en licenties. Wij geven advies bij het kiezen van een geschikte computer met de juiste capaciteit en de juiste software. Tevens richten wij de volledige computer in en voegen wij deze toe aan ons monitoringsysteem voor beheer, onderhoud en ondersteuning.

4. Ondersteuning

Hoe goed alles ook is ingericht en beheerd wordt, medewerkers kunnen natuurlijk altijd vragen of een probleem hebben waarbij ondersteuning van IT professionals nodig is. Direct toegang tot persoonlijke ondersteuning is van groot belang om onderbrekingen van werk zo kort mogelijk te houden. Onze ondersteuning is dan ook zo optimaal mogelijk ingericht. De beste service voor u en uw medewerkers.

ATLAN- samenwerken

Werkplekbeheer van Atlan is beschikbaar in drie levels.

Werkplek Essentials

Zo is er de Werkplek Essentials waarbij het minimale wordt ingeregeld om van onze ondersteuning gebruik te kunnen maken. Alle support uren worden op nacalculatie berekend. Deze werkplek wordt niet proactief beheerd zodat problemen zelf door de klant worden gesignaleerd. Deze optie is doorgaans voor bedrijven die veel zelf regelen en minder ondersteuning nodig hebben.

Werkplek ProActive

De Werkplek ProActive is voor bedrijven die een hogere mate van service nodig hebben. Hierbij leveren we proactieve ondersteuning bij problemen en is een uur support inbegrepen.

Werkplek Managed

De Werkplek Managed is speciaal voor bedrijven die kiezen voor zekerheid en daarbij totaal willen worden ontzorgd. Bij deze variant ontvangen bedrijven meer support en worden extra veiligheidsmaatregelen genomen zoals geplande back-ups.

Werkplek Essentials
Werkplek ProActive
Werkplek Managed
Support op nacalculatie:SLA-klein support:Volledig support:
PC / Laptop PC / Laptop PC / Laptop
Mobiele telefoonMobiele telefoonMobiele telefoon
Desktop telefoon Desktop telefoon Desktop telefoon
Office 365Office 365Office 365
Diensten / producten: Diensten / producten: Diensten / producten:
Anti-virusAnti-virusAnti-virus
SpamfilterSpamfilter (geavanceerd) met link beschermingSpamfilter (geavanceerd) met link bescherming
MonitoringMonitoringMonitoring
Patch management (updates)Patch management (updates)Patch management (updates)
Proactieve ondersteuningProactieve ondersteuning
Device back-up
Mailbox back-up

WILT U OOK DE BESTE WERKPLEK-OPLOSSINGEN?

Onze experts staan klaar om uw bedrijf verder te helpen. Neem vrijblijvend contact op en ontdek wat Atlan voor u kan betekenen.